04 lis 2014

Najlepsza wtyczka WordPress do optymalizacji SEO

Po dłuższej przerwie powracamy by napisać o czymś co na pewno was zainteresuje. Wielu naszych czytelników zapewne używa WordPress’a jako CMS’a dla swoich stron internetowych. Jest to świetne narzędzie, ale w podstawowej wersji (bez wtyczek) jest jeden duży problem: Brak zaawansowanych funkcji SEO.

Czytaj dalej
20 cze 2014

Wszystko co musisz wiedzieć o Filtrach w Google Analytics

Filtry pozwalają na ograniczanie i modyfikowanie ruchu w widoku danych Google Analytics. Zanim zaczniesz używać filtrów, musisz pamiętać o dwóch zasadach: 1. Jeden widok danych nie powinien zawierać filtrów – ruch niemodyfikowany. Zabezpieczy Cię to przed utratą danych. 2. Stwórz jeden widok danych do testowania filtrów. Filtry mogą wprowadzać duże zmiany w pomiarze i analizie

Czytaj dalej
01 cze 2014

8 segmentów zaawansowanych, których powinieneś zacząć używać.

Dziś zajmiemy się segmentami zaawansowanymi Google Analytics. Autorami tych segmentów są takie osobowości jak avinash kaushik, a więc ich jakość i przydatność może okazać się nieoceniona w waszej codziennej pracy z narzędziem jakim jest Google Analytics. Postaram się pokrótce opisać w jaki sposób zastosować każdy z segmentów i jakie dane możecie za pomocą niego pozyskać. Przy

Czytaj dalej
01 maj 2014

Google Analytics i WordPress – śledzenie zdarzeń.

W dzisiejszym wpisie podpowiemy wam w jaki sposób w witrynie opartej o system WordPress wdrożyć zdarzenia, które będą przekazywane do Google Analytics. Zdarzenia (eventy) informują Google Analytics o jakiejś akcji na stronie internetowej (np. kliknięcie w przycisk wysyłający formularz kontaktowy). Zacznijmy od tego gdzie szukać zdarzeń w systemie Google Analytics. Znajdziemy je w dwóch widokach: 1.

Czytaj dalej

Wszelkie prawa zastrzeżone przez: Vestigio sp. z o.o.

googletag1

Interesuje Cię Google Tag Manager?

Jeśli chcesz nauczyć się dobrze wykorzystywać Google Tag Manager zapisz się do naszego newslettera. Dla naszych subskrybentów mamy dodatkowe porady i pomysły na wykorzystanie tego narzędzia!

Dziękujemy! Wysłaliśmy Ci właśnie e-mail, potwierdź swoją subskrypcję.

Facebook